Mijn concert is verplaatst/afgelast. Wat nu?

Je concert werd verplaatst of afgelast? Geen nood, voor elk scenario is er een oplossing. 

Mijn concert werd verplaatst:

Tickets blijven geldig en dienen niet omgewisseld te worden. Het is mogelijk dat de nieuwe datum je niet past. Stuur in dat geval  je bevestigingsmail met je ticket terug naar info@abconcerts.be.  Wij zorgen voor een terugbetaling! 

Let op: elke ticketkoper ontvangt een persoonlijke mail waarin de nieuwe concertdatum wordt gecommuniceerd. Na het ontvangen van deze mail heb je nog 1 maand de tijd om een eventuele terugbetaling aan te vragen. 

We wijzen je er graag op dat je ook een terugbetaling kan vragen in de vorm van een AB concertcheque die 1 jaar geldig is na aankoop. We zouden niets liever willen dan jou terug te zien in AB.

Indien u tickets aangekocht heeft in de ticketshop, gelieve ze terug te sturen met vermelding van uw rekeningnummer naar AB Ticketshop, Anspachlaan 110, 1000 Brussel

Mijn concert werd afgelast:

Tickets die online zijn aangekocht worden automatisch binnen de 30 dagen terug betaald via het betaalmiddel waarmee ze zijn aangekocht.

Indien u tickets aangekocht heeft in de ticketshop, gelieve ze terug te sturen met vermelding van uw rekeningnummer naar AB Ticketshop, Anspachlaan 110, 1000 Brussel. 

Ander nieuws

Wij zijn zeer bezorgd over de situatie en willen mee onze verantwoordelijkheid nemen met betrekking tot de indijking van het virus. Tot en met 3 mei worden alle concerten opgeschort en waar mogelijk verplaatst.